مصاحبه آرشیو خبر ها
رم، میلان و ناپولی رقیبان اصلی یووه در کسب اسکودتو هستند

رم، میلان و ناپولی رقیبان اصلی یووه در کسب اسکودتو هستند

جانلوئیجی بوفون دروازه بان محبوب بانوی پیر اعتقاد دارد با تقویت تیم هایی مانند رم، میلان و ناپولی فصلی دشوار در انتظار بیانکونری خواهد بود.

در فصل گذشته، یوونتوس 17 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جام اسکودتو را تصاحب کرد.

قهرمان ایتالیا بازیکنان بزرگی همچون آندرا پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توز را از دست داده است، از طرفی با جذب بازیکنانی همچون پائولو دیبالا، ماریو ماندژوکیچ، سامی خدیرا و سیمونه زازا ترکیب خود را تقویت کرده است.

دروازه بان کهنه کار بانوی پیر و تیم ملی ایتالیا اعتقاد دارد، رم با به خدمت گرفتن بازیکنانی نظیر ادین ژکو، محمد صلاح قدرتمندتر شده است و همانند گذشته رقابت تنگاتنگی بین دو تیم خواهد بود. همچنین، بوفون اصرار دارد که میلان و ناپولی نیز می توانند مدعی کسب اسکودتو در فصل جدید باشند.

بوفون در مصاحبه با توتویووه گفت:

" همواره نمی توان تیم برنده لقب گرفت، حتی هنگامی که قوی ترین تیم را در اختیار دارید. تیم های زیادی در سری آ وجود دارند که به خوبی تقویت شده اند و حتی یک دوره ی جدید را با اشتیاق فراوان شروع کرده اند."

" ما برای تمام حریفانی که ما را در کسب اسکودتو به چالش خواهند کشید احترام بسیار زیادی قائل هستیم."

"با نگاه کردن به بازار نقل و انتقالات، قطعاً رم تیمی است که بیش تر از بقیه تیم های ترکیب خود را تقویت کرده و قدرتمندتر شده است."

" در این میان، پروژه جدید میلان تحت هدایت سینیشا میهایلوویچ جذاب است، معتقدم میلان ترکیب بسیار خوبی در اختیار دارد، به ویژه آن ها در رقابت های اروپایی شرکت نخواهند کرد."

" فکر می کنم هواداران ناپولی و بازیکنان این تیم از مائوریسیو ساری چیزهای زیادی یاد خواهند گرفت و می تواند سورپرایز بزرگی برای آن ها باشد."

بیانکونری در هفته ی اول رقابت های سری آ باید یکشنبه شب به مصاف اودینزه برود.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: